دانستنی های سراتو ۲۰۱۴ | CERATO 2014

از آن حیث  که پلت فرم این خودرو  با هیوندای الانترای GT  یکی  شده است، منتظر محصول

اسپرتی باشید .

این فقط  یک کلمه توصیفی برای اتوموبیلی  با ۶ ایربگ نمی باشد .

در  همه  قطعه های  درون  کابین می شود المان های اسپرت را نظاره نمود .

دیگر خبری از آن ورق های پلاستیکی نه چندان باکیفیت نمی باشد . الان دیگر پوشش چرم

می باشد  که روی صندلی ها قرار گرفته است .

بر روی کنسول میانی پنلی از جنس فیبر کربن مشاهده می گردد

اگر به دنبال حقیقت هستید بدانید  فیبر کربن نمی باشد  و از آن برچسب های شبیه سازی

شده می باشد . احتمالا  با خمیده تر شدن ناحیه  انتهایی اتوموبیل  چهره جسورانه ای  پیدا

کرده است  اما همین موضوع  نشستن را برای سرنشین عقب کمی سخت می کند .

 دست کم  سراتوی قبلی این مشکل را دارا نبود . ولی این وضعیت برای راننده و شاگرد به

مراتب بهتر از نمونه قبلی می باشد .

 فضای سر، شانه و زانوها به طور خیلی زیادی  بهتر گشته  است.

 شاید غیر منتظره  باشد اما  محل قرارگیری فرمان هم  حس بهتری نسبت به قبل ایجاد می

نماید .

مثل محصولات  قبلی این خودرو، برای آن سه تیپ در نظر گرفته شده است. EX، SX و LX که

گزینه آخر در خانواده لوکس ها و فول های پرآپشن جای دارد .

 برای تیپ ال ایکس  قادریم  از پیشرانه ۲ لیتری GDI  که ۱۷۳ اسب بخار نیرو دارد استفاده

نماییم . این یعنی یکی از پربازده ترین پکیج های ۲۰۰۰ سی سی در بین هم کلاسان

مصرف سوخت سراتوی ۲۰۱۴ هنوز به طور رسمی اعلام  نگشته  ولی پیش بینی می گردد  در

پیشرانه هایی با حجم برابر شاهد کاهش ۲۰ درصدی سوخت  باشیم.

فرمان الکتریکی این اتوموبیل  سواری را به فرم دیگری معنا نموده . در حرکات تندو تیز  خیلی

 حرف شنوی دارد

از طرفی دیگر  وقتی قرار باشد اتوموبیل  را با اطمینان کنترل نمایید ترمزهای دیسکی برای

هر چهار چرخ خود را نمایان می کنند . بدانید  کیا موتورز سراتوهای ۲۰۱۴ را فقط با تایرهای

کومهو، نکسن و هنکوک روانه بازارها می گرداند .

 صندلی راننده شما را به حیرت می کشاند . تنظیم برقی ۱۰ جهته با حافظه کنایه ای است به

لوکس های گران قیمت آلمانی.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید